WYSYŁKA W POLSCE

Informacja o dostawach

Nie pobieramy opłaty za dostarczenie przesyłki w przypadku zamówienia powyżej 149 zł brutto.

W przypadku zamówienia poniżej kwoty 149 zł brutto, opłata za dostawę realizowaną przez:

DPD kurier:
- przedpłata 19,99 zł
- pobranie 22,99 zł

InPost paczkomat:
- przedpłata 14,99 zł
- pobranie 17,99 zł

Czas dostarczenia przesyłki
Od momentu zaksięgowania pieniędzy, przygotowanie paczki oraz dostawa zajmują od 1 do 4 dni roboczych. Informację o gotowości do wysyłki paczki otrzymasz w wysłanym do Ciebie e-mailu.
W przypadku gdy produkt nie jest dostępny od ręki (informacja widoczna w oknie produktu) otrzymasz od nas wiadomość e-mail z określonym czasem realizacji tego produktu, jeśli nie będzie podany.

Śledzenie przesyłki
W momencie przekazania przesyłki do transportu otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego. Możesz skorzystać z opcji śledzenia przesyłki na stronie DPD i sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.

W przypadku problemów z ustaleniem losów niedoręczonej przesyłki prosimy o skorzystanie:

DPD
Z formularza 'Kontakt z Działem Obsługi Klienta' na stronie internetowej DPD lub kontaktu telefonicznego. Obsługa Klienta DPD pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00. Pracownicy infolinii są do dyspozycji pod numerami telefonu: 801 400 373 lub 22 577 55 55.

InPost
Z formularza 'Kontakt z Działem Obsługi Klienta' na stronie internetowej InPost lub kontaktu telefonicznego. Obsługa Klienta InPost pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 22:00, w soboty w godzinach 8:00 - 18:00 i w niedziele 8:00-16:00. Pracownicy infolinii są do dyspozycji pod numerami telefonu: 722 444 000 lub 746 600 000.

WYSYŁKA ZA GRANICĄ

W wysyłce zagranicznej opłata za dostarczenie przesyłki jest pobierana niezależnie od kwoty zamówienia.

Wysyłka zagraniczna odbywa się jedynie za pośrednictwem kuriera DPD:

Cena za wysyłkę:

72 zł dla Państw wymienionych poniżej

Niemcy 

Słowacja

Czechy

Węgry

Holandia

Litwa

85 zł dla Państw wymienionych poniżej

Belgia

Luksemburg

Łotwa

Dania

Estonia

Austria

Francja

130 zł dla Państw wymienionych poniżej

Słowenia

Szwecja

Włochy

Hiszpania

Portugalia

Rumunia

Finlandia

180 zł dla Państw wymienionych poniżej

Bułgaria

Grecja

Śledzenie przesyłki

W momencie przekazania przesyłki do transportu otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego. Możesz skorzystać z opcji śledzenia przesyłki na stronie DPD i sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.

W przypadku problemów z ustaleniem losów niedoręczonej przesyłki prosimy o skorzystanie:

Z formularza 'Kontakt z Działem Obsługi Klienta' na stronie internetowej DPD lub kontaktu telefonicznego. Obsługa Klienta DPD pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00. Pracownicy infolinii są do dyspozycji pod numerami telefonu: 801 400 373 lub 22 577 55 55.

group_work Zgoda na pliki cookie
group_work Zgoda na pliki cookie