WYSYŁKA W POLSCE
Informacja o dostawach
Nie pobieramy opłaty za dostarczenie przesyłki w przypadku zamówienia powyżej 299 zł brutto.
W przypadku zamówienia poniżej kwoty 299 zł brutto, opłata za dostawę realizowaną przez:
DPD kurier:
- przedpłata 19,99 zł
- pobranie 22,99 zł
InPost paczkomat:
- przedpłata 14,99 zł
- pobranie 17,99 zł
Czas dostarczenia przesyłki
Od momentu zaksięgowania pieniędzy, przygotowanie paczki oraz dostawa zajmują od 1 do 4 dni roboczych. Informację o gotowości do wysyłki paczki otrzymasz w wysłanym do Ciebie e-mailu.
W przypadku gdy produkt nie jest dostępny od ręki (informacja widoczna w oknie produktu) otrzymasz od nas wiadomość e-mail z określonym czasem realizacji tego produktu, jeśli nie będzie podany.
Śledzenie przesyłki
W momencie przekazania przesyłki do transportu otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego. Możesz skorzystać z opcji śledzenia przesyłki na stronie DPD i sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.
W przypadku problemów z ustaleniem losów niedoręczonej przesyłki prosimy o skorzystanie:
DPD
Z formularza 'Kontakt z Działem Obsługi Klienta' na stronie internetowej DPD lub kontaktu telefonicznego. Obsługa Klienta DPD pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00. Pracownicy infolinii są do dyspozycji pod numerami telefonu: 801 400 373 lub 22 577 55 55.
InPost
Z formularza 'Kontakt z Działem Obsługi Klienta' na stronie internetowej InPost lub kontaktu telefonicznego. Obsługa Klienta InPost pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00 – 22:00, w soboty w godzinach 8:00 - 18:00 i w niedziele 8:00-16:00. Pracownicy infolinii są do dyspozycji pod numerami telefonu: 722 444 000 lub 746 600 000.
WYSYŁKA ZA GRANICĄ
W wysyłce zagranicznej opłata za dostarczenie przesyłki jest pobierana niezależnie od kwoty zamówienia.
Wysyłka zagraniczna odbywa się jedynie za pośrednictwem kuriera DPD:
Cena za wysyłkę:
72 zł dla Państw wymienionych poniżej↓
Niemcy
Słowacja
Czechy
Węgry
Holandia
Litwa
85 zł dla Państw wymienionych poniżej↓
Belgia
Luksemburg
Łotwa
Dania
Estonia
Austria
Francja
130 zł dla Państw wymienionych poniżej↓
Słowenia
Szwecja
Włochy
Hiszpania
Portugalia
Rumunia
Finlandia
180 zł dla Państw wymienionych poniżej↓
Bułgaria
Grecja
Śledzenie przesyłki
W momencie przekazania przesyłki do transportu otrzymasz e-mail z numerem listu przewozowego. Możesz skorzystać z opcji śledzenia przesyłki na stronie DPD i sprawdzić, gdzie obecnie znajduje się Twoja przesyłka.
W przypadku problemów z ustaleniem losów niedoręczonej przesyłki prosimy o skorzystanie:
Z formularza 'Kontakt z Działem Obsługi Klienta' na stronie internetowej DPD lub kontaktu telefonicznego. Obsługa Klienta DPD pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 oraz w soboty w godzinach 8:00 - 14:00. Pracownicy infolinii są do dyspozycji pod numerami telefonu: 801 400 373 lub 22 577 55 55.