Jak zrealizować zwrot?
1. Pobierz poniższy formularz, wypełnij go i dołóż do zwracanego zamówienia.
-> Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy <-
2. Odeślij zamówienie na adres: ul. Fabryczna 12 39-200 Dębica
3. Po otrzymaniu przez nas zamówienia nastąpi zwrot środków w takiej samej formie jak dokonywana była transakcja.
Dodatkowe informacje
Zwracany produkt/produkty nie może/mogą posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania i musi posiadać oryginalnie przymocowane metki.
W przypadku wymiany produktu prosimy o zwrot wcześniejszego zamówienia i złożenie nowego.
W sytuacji zwrotu części zamówienia (np. 2 z 4 produktów), zwrot w dalszym ciągu wygląda tak samo, a zwrot środków będzie obowiązywał zwrócony/zwrócone produkt/produkty.
Zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym Redline na terenie Polski jest możliwy w terminie do 14 dni od momentu odebrania zamówienia.
Poniżej znajdują się liki do pobrania do niezbędnych dokumentów związanych z reklamacjami i zwrotami.