Jak zrealizować zwrot?

1. Pobierz poniższy formularz, wypełnij go i dołóż do zwracanego zamówienia.

-> Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy <-

2. Odeślij zamówienie na adres: ul. Fabryczna 12 39-200 Dębica 

3. Po otrzymaniu przez nas zamówienia nastąpi zwrot środków w takiej samej formie jak dokonywana była transakcja. 


Dodatkowe informacje
 

Zwracany produkt/produkty nie może/mogą posiadać jakichkolwiek znamion użytkowania i musi posiadać oryginalnie przymocowane metki.

W przypadku wymiany produktu prosimy o zwrot wcześniejszego zamówienia i złożenie nowego.

W sytuacji zwrotu części zamówienia (np. 2 z 4 produktów), zwrot w dalszym ciągu wygląda tak samo, a zwrot środków będzie obowiązywał zwrócony/zwrócone produkt/produkty.

Zwrot towaru zakupionego w sklepie internetowym Redline na terenie Polski jest możliwy w terminie do 14 dni od momentu odebrania zamówienia.



Poniżej znajdują się liki do pobrania do niezbędnych dokumentów związanych z reklamacjami i zwrotami.

Regulamin

Informacja o prawie do odstąpienia od umowy

Reklamacja z tytułu rękojmi

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy

group_work Zgoda na pliki cookie